Призначення програмного додатку "ІВК Клієнт" - спростити процедуру заповнення основних заяв ПрАТ "ІВК"
(заява-приєднання, заява на реєстрацію, заява на скасування, тощо) з можливістю подальшого друку,
збереження в файл, редагування.
Основні зміни версії 2.3.1:
- Додано бланк заяви на реєстрацію "Форма 2" для корпоративних клієнтів
- Змінено функцію імпорту даних користувача з бази та сертифікатів
- Оновлено криптографічну бібліотеку до версії 1.2.1.15
- Допрацьовано функцію підпису документів
Основні зміни версії 2.3.0:
- Додано можливість використовувати ЕЦП заявника для підпису заяв
- Додано програмний додаток "ІВК Монітор"
- Додано базу цін та послуг
- Додано можливість експортувати документ в формат PDF
- Виправлено помилки в деяких формах (версії для друку)
- Змінено назву - віддтепер програмне забезпечення називатиметься "ІВК Клієнт"
Основні зміни версії 2.2.2:
- Виправлено некоректне відображення вкладки "Контакти" даних заявника
- Виправлено помилку, що виникала при перевірці відкритого раніше збереженого документу
- Додано бланк довіреністі
- Додано короткий посібник
- Доопрацьовано інтерфейс програми
- Доопрацьовано форми для редагування документів
Основні зміни версії 2.2.1:
- Додано можливість відкриття даних профілю заявника для редагування подвійним кліком
- Додано функції збереження резервної копії та відновлення бази даних
- Додано неможливість відкриття некоректних документів
- Виправлено некоректне діалогове вікно закриття програми при наявності відкритих документів
- Змінено оформлення форм редагування документу
Основні зміни версії 2.2.0:
- Додано функцію перевірки вихідних XML документів за XSD схемою
- Додано можливість масштабування відображення документів
- Виправлено помилку що призводила до незбереженню адреси в профілі заявника
- Виправлено помилку що призводила до неможливості додавання співробітників в профіль фізичної особи - підприємця
Основні зміни версії 2.1.0:
- Додано криптографічну бібліотеку для імпорту даних з сертифікатів
- Реалізовано експорт заяв в форматі EUP для подальшого імпорту в АРМ Адміністратора реєстрації
- Доопрацьовано бланки заяв
- Реалізовано каскадне видалення записів з бази даних
Основні зміни версії 2.0.1:
- Додано елементи автозаповнення в картку заявника (поля "Місто або населений пункт", "Вулиця", "Офіс / квартира тощо")
- Збільшено максимальну кількість символів для зазначення офісу / квартири в бланках заяви приєднання та заяви на реєстрацію
Основні зміни версії 2.0.0:
- Повністю перероблено структуру та інтерфейс програми.
- Можливіть роботи з декількома документами одночасно.
- Додано базу заявників для використання функцій автозаповнення документів.
- Додано бланк заяви на блокування сертифіката відкритого ключа.
- Додано бланк заяви на поновлення дії сертифіката відкритого ключа.
- Використання окремих шаблонів для редагування для юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб.
Основні зміни версії 1.2.0:
- Додано бланк заяви на скасування. До уваги користувачів: при формуванні заяви на скасування бажано обирати варіант для юридичної особи.
- Внесено зміни в структуру XSL-шаблонів та XML-файлів: поле "Дата підпису документів" перенесено в розділ "Підпис документу". У зв'язку з цим, на документах, що були сформовані у попередніх версіях програми, буде відсутня дата підпису. Такий документ необхідно відкрити, змінити дату та зберегти.
- Додано можливість автоматичного збереження змін в XML-файл беспосередньо після редагування.
- Збільшено поле для e-mail адреси.
Основні зміни версії 1.1.0:
- Додано можливість експорту даних заяв в форматі EUP
Основні зміни версії 1.0.0:
- Перша версія програми